domácí škola PO 16.3.

Milé děti, tady je další učení, ne mučení!

V českém jazyce si procvičte předložky – v učebnici  se naučte číst předložku spolu se slovem dohromady, i když se píše zvlášť ČJ učebnice s. 82 cv. 1,2v pracovní sešitě s. 28 cv. 1,2 a udělejte i doplňovačku cv. 4a,b (doplňuje se i,í – y,ý, u- ů- ú, ě), dále vybarvovánka s. 14 cv. 2. Také můžete cvičit na počítači. 

http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_2.roc/predlozky1.htm

http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_2.roc/predlozky2.htm

 

V matematice doplňte v učebnici s.  32 všechna chybějící cvičení. Naučte se odříkat zpaměti násobky č. 4 a procvičte si počítání na počítači.

http://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/dele3_4.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/dele3_8.htm

Z geometrie si připomeňte tělesa: krychli a kouli v těchto počítačových cvičeních.

http://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/geotelesa1.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/geotelesa2.htm

 

V prvouce si přečtěte v učebnici s. 47. Měli byste znát popis stavby těla stromu (třešeň). Proveďte zápis do sešitu: datum, nadpis STROMY, řádky na stránce rozdělit na tři sloupce a nadepsat OVOCNÉ, LISTNATÉ, JEHLIČNATÉ, do každého sloupečku napsat 4-5 zástupců stromů. Dole nakreslit větvičku s listem a druhou větvičku s květem.

Komu zbude síla na tělocvik, udělá si dobrovolně: 3 . 5 dřepů, 2 . 10 panáků a 2 . 4 kliky!

 

Comments are closed.